سوالات متداول
1. چرا از سایت رزرواسیون آنلاین الموت تور برای رزرو اقامتگاه استفاده کنیم؟
با دسترسی به بانکی از اطلاعات اقامتگاه های الموت بطور تخصصی، اعم از قیمت، مشخصات و موقعیت جغرافیایی میتوانید در کوتاهترین زمان، بهترین و مطمئنترین انتخاب را انجام دهید. همکاران ما در الموت تور بصورت شبانهروزی پشتیبان رزرو شما خواهند بود تا در صورت بروز هرگونه مشکل یا سوال شما را همراهی کنند.
2. چگونه میتوان در الموت تور ثبت نام کرد؟
کاربران محترم میتوانند با وارد کردن ایمیل، شماره تماس و رمزی اختصاصی برای ورود به بخش کاربری خود در سایت عضو شوند و در هر زمان برای رزرو اقامتگاه مورد نظر، از همان نام کاربری و رمز عبور جهت ورود به سایت استفاده کنند.
3. آیا اطلاعات اقامتگاهها که بر روی سایت قرار گرفته شده، درست بوده و قابل استناد است؟
اطلاعاتی که بر روی سایت قرار داده شده، از جانب میزبان و مالک اقامتگاه تدوین و توسط کارشناسان متخصص و آشنا به منطقه ارزیابی و تایید شدهاند. این اطلاعات قابل استناد است.
4. روش و نحوه جستجوی اقامتگاهها به چه صورت است؟
برای جستجوی اقامتگاه ها باید در پنجره جستجو، ابتدا روستا یا نام اقامتگاه مورد نظر را نوشته و تاریخ را مشخص کنید و بر روی کلید جستجو کلیک کنید.
5. رزرو اقامتگاه به چه روشی امکان پذیر است؟
هر فرد میتواند اقامتگاه خود را انتخاب کرده و با وارد کردن تاریخ رفت و برگشت یا مدت اقامت خود و کلیک بر روی کلید رزرو، در لیست مسافرین ویلا قرار بگیرد. روزﻫﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺧﺎﻧﻪ از ﭘﯿﺶ رزرو ﺷﺪه، در ﺗﻘﻮﯾﻢ ﺧﺎﻧﻪ ﻏﯿﺮ ﻗﺎﺑﻞ اﻧﺘﺨﺎب ﺷﺪه اﻧﺪ.
6. نحوه پرداخت وجه به سایت چگونه است؟ قبل از آن می توان با میزبان صحبت کرد؟
ﭘﺲ از ﮐﻤﺘﺮ از ۱۵ دﻗﯿﻘﻪ، ﺗﺎﯾﯿﺪیه رزرو ﺑﻪ وﺳﯿﻠﻪ ﭘﯿﺎﻣﮏ و ﺷﺎﻣﻞ ﻟﯿﻨﮏ ﭘﺮداﺧﺖ ﺑﺮاي ﺷﻤﺎ ارﺳﺎل ﻣﯽ ﺷﻮد. ﺑﺎ ورود ﺑﻪ ﻟﯿﻨﮏ ﻣﯿﺘﻮاﻧﯿﺪ در ﺑﺨﺶ ﻓﺎﮐﺘﻮر از ﻃﺮﯾﻖ درﮔﺎه ﭘﺮداﺧﺖ آﻧﻼﯾﻦ، ﯾﺎ ﺷﻤﺎره ﮐﺎرت درج ﺷﺪه ﻣﺮﺑﻮط ﺑﻪ ﺷﺮﮐﺖ ﻣﺒﻠﻎ ﺑﯿﻌﺎﻧﻪ را ﭘﺮداﺧﺖ ﮐﺮده و رزرو ﺧﻮد را ﻧﻬﺎﯾﯽ ﮐﻨﯿﺪ. ﻫﻤﭽﻨﯿﻦ ﻣﯿﺘﻮاﻧﯿﺪ ﻗﺒﻞ از ﭘﺮداﺧﺖ ﺑﺎ ﻣﯿﺰﺑﺎن در سایت ﮔﻔﺘﮕﻮ ﮐﺮده و ﺳﻮاﻻت ﺧﻮد را ﻣﻄﺮح ﻧﻤﺎﯾﯿﺪ.
7. مسافر در صورت اتمام زمان اعلام شده به منظور پرداخت وجه باید چکار کند؟
در صورت اتمام این زمان و عدم پرداخت، کاربر میتواند با انتخاب گزینه بررسی مجدد روند سفارش را دوباره به جریان بیاندازد.
8. در صورت مواجه شدن با مشکل در زمان رزرو چه کاری باید انجام داد؟
در صورت بروز هرگونه مشکل در زمان رزرو با همکاران واحد پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.
9. مبلغ درج شده و قابل پرداخت، کل هزینهای است که باید پرداخت کرد؟
بله، در زمان رزرو مبلغی که نمایش داده میشود، کل هزینهای است که باید پرداخت شود. ﻗﯿﻤﺖ ﻧﻤﺎﯾﺶ داده ﺷﺪه ﺑﺮاي ﺗﻌﺪاد ﺗﺎ ﻇﺮﻓﯿﺖ اﺳﺘﺎﻧﺪارد و ﻧﻔﺮات ﻣﺸﻤﻮل ﻗﯿﻤﺖ ﻧﻔﺮ اﺿﺎﻓﻪ است.
10. قیمتهای روی سایت ممکن است تغییر کند؟
بله، در صورت تغییر قیمت از سوی مالک، قیمت مندرج بر روی سایت تغییر پیدا خواهد کرد. این تغییر بر اساس تغییر فصل صورت میپذیرد.
11. واچر چیست؟
رسید پرداخت و تاییدیه رزرو اقامتگاه را واچر میگویند. واچر پس از پرداخت از سوی سیستم رزرواسیون صادر میگردد و در اختیار رزرو کننده قرار خواهد گرفت.
12. در صورت رویت پیام پرداخت ناموفق چه اتفاقی رخ خواهد افتاد؟
در صورت مشاهده خطای پرداخت ناموفق از سوی درگاه بانک تا ۷۲ ساعت کاری مبلغ پرداختی به حساب مسافر بازخواهد گشت. در صورت رویت هرگونه مغایرت میتوان با مراجعه به بانک صادرکننده کارت بانکی، مشکل را پیگیری کرد.
13. برای ورود به اقامتگاه (Check in) چه مدارکی لازم است؟
برای ورود به محل اقامت مدارکی نظیر شناسنامه و کارت ملی لازم بوده و برای افراد متاهل همراه داشتن شناسنامه الزامی است.
14. آیا میتوان زودتر از موعد مقرر به محل اسکان خود وارد یا دیرتر از زمان اعلام شده خارج شد؟
برای پاسخ باید گفت که با رزرواسیون اقامتگاه هماهنگ میشود تا در صورت خالی بودن اقامتگاه و پرداخت هزینه اضافی از مکان مورد نظر استفاده گردد. البته این امر در بدو ورود به اقامتگاه و با هماهنگی مالک یا مسئول آن نیز امکانپذیر است.
15. آیا نظرات مسافرین در سایت جایگاهی دارد؟
الموت تور برای نظرات مسافرین گرامی ارزش ویژهای قائل بوده و در صورت مطابقت با “قوانین درج نظرات” آنها را برای دیگر مسافرین به نمایش میگذارد. با این کار تجربه برای دیگر مسافرین و کاربران سایت بازگو شده و مطابق انتظارشان اقامتگاه مناسبی را انتخاب میکنند.
16. کد رزرو آنلاین الموت تور چیست؟
این کد، شمارهای یکتا و خاص است که در صورت بروز هر گونه مشکل و سوال میتوان با اعلام آن به واحد پشتیبانی اطلاعات لازم در رابطه با پیگیری رزرو را انتقال و در کمترین زمان پاسخ دریافت کرد.
17. آیا تغییر مشخصات مانند نام نفرات یا تاریخ اقامت امکان پذیر است؟
برای تغییر مشخصات مسافرین میتوان با بخش پشتیبانی هماهنگی لازم انجام شود ولی برای تغییر تاریخ اسکان یا اقامتگاه مورد نظر لازم است رزرو پیشین کنسل و رزرو جدیدی ثبت شود.
18. آیا هر شخص میتواند برای دوستان و بستگان خود رزرو انجام دهد؟
بله، تنها با اعلام نام یکی از مسافرین به عنوان سرپرست میتوان رزرو اقامتگاه موردنظر را انجام داد.
19. در صورت فراموش کردن جزییات یا گم شدن واچر چه کاری میتوان انجام داد؟
هر فرد در بخش سفارشات در قسمت کاربری خود، پیشینه درخواستهایش را میتواند مشاهده کند. در صورت نداشتن رمز عبور یا فراموش کردن نام کاربری، با بخش پشتیبانی تماس حاصل کرده و با اعلام شماره همراه یا کد ملی میتوان واچر را دوباره دریافت کرد.
20. در چه ساعاتی واحد پشتیبانی پاسخگوی سوالات کاربران هستند؟
واحد پشتیبانی سایت الموت تور به صورت شبانه روزی پاسخگوی تماس مسافرین و کاربران گرامی است.
21. در صورت عدم موجودی اقامتگاه چه مراحلی طی خواهد شد؟
در زمانی که اقامتگاه مورد نظر ظرفیت خالی نداشته باشد، برای تغییر محل اقامت میتوان از گزینه تغییر سفارش استفاده کرد تا به صفحه جست و جو باز گشت.